Tema: Re: katalizatorius
Autorius: Vai
Data: 2010-12-02 22:13:48
arba veiks arba ne. Yra daug niuansu, del atstumo ir skylutes diametro tame
adapteryje. Kitas dalykas gal katalyzas geras o pats zondas jau grybauti
pradeda. As esu states elektroninius apgavikus, tie tikrai veikia, bet tik
isbandes iki 99m ir OBDII kompams. Naujesniems nzn ar iseitu apgauti. O
gatavu elektroniniu ar situ perexodnyku pilnas ebay. Sito kur nurodei
kosmine kaina. Rusai juos gaminasi is senos uzdegimo zvakes, nes kaikuriem
zondam tinka sriegis, belieka isgrezti ir prasisriegti vidini sriegi.