Tema: Re: nissan micra 1.0
Autorius: Velnias
Data: 2010-09-13 09:05:35
Mano atveju buvo lambda zondas pradejes gesti (kazkurios ten itampos ar pan.
virsijo normas) ir check engine lempa jau uzsidege, nors vaziavime ar kuro
sanaudose dar niekas nepasijaute.
Taigi tau pult tiesiai i servisa tikrai nereikia, bet prie progos
nusiskaityti klaidas, kad zinotum kas genda, nepakenktu.