Tema: Re: Ar yra toks safety fycas pas kosmokivi
Autorius: Gimp
Data: 2010-11-14 09:28:43
As kai pirkau 2008 m. sausi irgi paemiau stock'inius 205/55 R16 Nokian W. Po
praeitos ziemos napsikentes dabar nusipirkau 205/60 R16 Good year Ultra Grip
Extreem dygliuotas: viskas telpa, stabiluma uztenka. Tiesa pas mane 16''
diskai 0.5 colio platesni nei priklauso (bet cia px.). Kai baigsis
vasariniai ratai jamsiu 215/55 R17, kad biski pasikeltu ir siauresni butu
(tie 225 labai po provezas tampo, be to zemas profilis labai duobes
"megsta").

Gimpp

Gimp