Tema: Re: Mazda 626 rasoja langai
Autorius: Levas
Data: 2010-10-17 23:15:02
nu bent automobilio instrukcijoje parasyta kur ir kaip tas filtras. Vadinasi jis yra USER kaitaliojamas. Pas WV jis idetas kiek sudetingiau, bet jis pakeisti galima ir be atsuktuvo. Pas Honda ziurint instrukcijas- turetusi irgi lengvai keistis. Mazdu neciupinau.

Bet vistiek keistai atrodo, kad visi kaltina ta filtra del tokiu bedu. Pvz. pas mano VW rasojo stiklai- apkaltinau liuka. Isvaliau drenaza ir panasiai. Kol praeinant technine apziura diedas neparode, kad matyt kazkada kliudziau dugna ir prie vieno is kamsciu pasidare skyle ir ji kaupe dregme. Ta skyle uzremontavus automobilis graziai isdziuvo.

--
Bye, Levas