Tema: Re: Reikia zieminiu ratu kosmokyviui
Autorius: Levas
Data: 2010-09-24 18:58:32
pasiule R16 ratlankius lietus nusuktus nuo kosmokyvio (vietinis srotas), bet jie man pasirode labai platus ir nelabai iziurejau ar originalai. Koks plotis turi buti ratlankio? 500Lt uz komplekta (jauciu galima pasidereti).

?

--
Bye, Levas
--
"Gimp" <gimpas[pasalinti]@gmail.com> wrote in message news:i7hcqf$rl0$1@trimpas.omnitel.net...
> Jei nenori i ratlankius investuot - jamk ziemines 215/55 R17 - bus pats tas:
> stabilumo maziau prarasi, be to siauresnes padugnes. Saviskei R16 borbet
> lietus pirkau uz 1.1 KLTL 2008 m naujus (po to stock'inius devetus R16 ng
> kazkas uz 400 atidavinejo :(((.
>
> Gimp
>
> "Levas" <blas@sss.com> wrote in message

>>> 205/60. Dabar ziemines naudoju tokias, kokias gamintojas numate (R16