Tema: Re: corolla 1.4 2004, sedanas, pilka, rida 50 k km
Autorius: Donce
Data: 2010-08-02 13:26:03
nu tai nu geras :) as jau toks :D
su masina viskas ok, tik nesitikejau tokio jos populiarumo :) man reiks
realiai iki rugsejo pabaigos su kazkuom pavazineti dar....
kai mb savo trilitrini pardavinejau tai per tris menesius pora skambuciu, o
cia tik idejau ir te yra.... :) tai pamaniau kad cia nieko blogo nebus kad
kabes skelbimas :)
nu neesme :) strojinu kiaule dar padet del auto :) ziuresim kaip seksis...
:)

--
Donce