Tema: Re: apie Evo8 (9)
Autorius: sapnas
Data: 2010-06-15 21:32:23
Esu 8 vaziaves. Turejo giminaitis nauja. Problemos didziausios kad
brangu islaikyt KASKO ~5klt, tepalai ir kita kas 7kkm. Ir jei "normaliai
" vaziuoji is vln i kauna atgal nepapildes bako negrisi. Vln iseidavo
visada virs 20ltr/100km. Jei kas sakyks kad as durnasir ryja 12 tai
nepatikeciau. Patikeciau nebent su 16l. bet kam tada isvis toki pirkt
jei nespaust.

p.s.
manau po keliu metu galesiu sau leisti toki isigyti. Nereali masina.