Tema: Re: duminoskes :)
Autorius: Degu
Data: 2009-03-01 15:28:18
Jo.. Nuejau i visokiu darzo reikmenu shop'a, sakau man am.. kazkokiu ten
amonio trasu reikia. Pardaveja taip kreivai su sypsena paziurejo.. Sako va
Amonio Sulfato turim. Blin galvoju, ne nitratas.. Sakau ne, lyg ne toks
pavadinimas, ok aciu, ir dingau :) Jo.. cia ryskiai nieko panasaus negausi.
O jei ir gausi tai 100g max :) Sako mes dideliais kiekiais trasu
nepardavinejam. Vot tak vot.