Tema: Re: Klausimas
Autorius: Super Mario
Data: 2009-02-11 15:17:10
Man (mazda 626) lygiai toki pat remonta dare newsu isgirtasis Martynas
(Vilniuje) +37061309243
Tiesa teko tris kartus vaziuoti per kelis menesius, nes nuo vibracijos vel
atspurtydavo tas daigtas, po trecio karto tfu tfu tfu...., padare kazka
kitaip, kad jau nuo rudens pradzios viskas OK.

P.S. Finansiskai neskausminga :)