Tema: Re: taupus kibiras
Autorius: Nitro
Data: 2009-01-25 17:45:33
a/c tuscias, reikia viena tarpine keist ir pildyt.
langai irkluojami
padangos - ziemines pirelli winter carving - geros. Vasarines - kazkas is
barum asortimento - jau prashosi keiciamos. Ir tos, ir tos ant R14 skardu.
pakaba - priesh ziemos sezona tikrinta - pakeiciau granatos guma, daugiau
problemu nebuvo.