Tai va. Su Ford dilerine diagnostika pasijungė, ir pamatė numirusį paskirstymo velenėlio daviklį. Sakė, kad gali mirti po truputį, ne iš karto. Pakeičiau jį į naują iš Dago, ir užsivedė. Pakolkas antrą dieną be problemų, tpfu,tpfu, tpfu "Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message news:k24rqj$efu$1@trimpas.omnitel.net... > Kompas kompui nelygu. > O pas oficialus varei, jei tik kompa paskaityt daug nekainuos, o paskui > spresi ka daryt. > "arnas" <arnoldas_stat@nkm.lt> wrote in message > news:k24l56$59c$1@trimpas.omnitel.net... >> Du kompai nieko neparodė, t.y. jokių klaidų nerasta. >> Vieni aiškina, kad kalta užvedimo spynelės mechaninė dalis, kiti- kad >> elektroninė dalis (galva baigia susikukti:)). >> >> "Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message >> news:k1qb7q$fjb$1@trimpas.omnitel.net... >>> Dirzelio itempejas arba guoliukai. O dar ju liga yra skyvelis. >>> Del nesivedimo vaziuoji diagnostika daryt. Kompo klaidu skaityt. >>> "arnas" <arnoldas_stat@nkm.lt> wrote in message >>> news:k1n28c$99t$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Subj. variklis dažniau nesikuria, negu kuriasi. Akumas suka gerai. Gal >>>> kam teko susidurti su panašia problema? >>>> P.S. Ir generatoriaus diržo mazguose, kai užsikuria variklis, kažkas >>>> cypsi (diržas naujas). >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> > >