Tema: Re: Galaxy 1999 originalus magas FORD SOUND 2007 R RDS
Autorius: George
Data: 2012-03-13 09:48:53
Dekingas uz komentarus.
Paralelineje paieskoje sutikau perspejimu, kad isejimo lygis is tokio mago
gali neatitikti linijinio isejimo lygio, t.y., kad numusti iki linijinio
signalo lygio gali tekti kokius ribotuvus isradineti arba, kad garso
didinimo is mago zingsnis gali kaip nors buti sumakaluotas ir padidinus 1
padala, neoriginaliame stiprintuve garso lygis gali padideti neproporcingai.
Man, tiesa sakant, nuskambejo nelabai logiskai tokie pareiskimai, bet kas
ten juos zino.

Is to 16 kontaktu lizdo, ziurint nuo virsaus, nuo 1 iki 8 eina i CD
keitikli, o like 8 - i stiprintuva. Isivaizduoju, kad turetu buti isejimai i
4 koloneles + sitprintuvo maitinimas.

"Sashas"  parašė naujienų news:jjlg8r$2sn$1@trimpas.omnitel.net...

Kazkada bandziau sita aparata, tai bandymu keliu susiradau garso isejima 16
kontaktu jungtyje. Ieskoti gali prijunges signalini kabeli prie stiprintuvo
iejimo ir nuosekliai prijunges kondensatoriu. Jei netycia kystelsi prie 12V
stiprintuvui nieko neatsitiks, o rades tinkama kontakta isgirsi kazkoki
garsa. Nezinau kokiu budu ijungiamas originalus stiprintuvas, bet su
testeriu paieskojes turetum rasti laida, kuriame ijungus maga atsiranda
+12V, o isjungus dingsta. Tiek ir tu problemu jungiant kita stiprintuva.