Tema: Re: Del generatoriaus Ford Mondeo MK3
Autorius: Juozass
Data: 2011-11-03 14:22:15
na pratestavau, visiskai mires reikalas su mano generatorium:)
Gal vis delto zino kas telefono numeri meistro aukstuose sanciuose, nes as
adreso nezinau, bet kiek esu girdejas visi juos giria.

"Rrr"  wrote in message news:j8rmlp$p5h$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai + klema vaziuojant nusoko, susiliete su kebulu (-), kai
generatorius krove ir pz. :-)

Nu tai uzvesk, masina su atjungtu generatorium ir paziurek ant
generatoriaus kontaktu su testeriu ar duoda itampa. Kitaip tai
nezinau... :-)