Tema: Re: Mondeo mk1 1.8L benzinas, trauka
Autorius: Jonas
Data: 2011-01-14 18:09:18
gal parasikasa ant ledo:)
Panašu kad kažkuris cilinderiukas nedirba kaip reikiant., gal neuždega
mišinuko? Pagazuok visiškoje tamsoje atsidares kapotą, gal pamatysi kokiu
pramušimų laidukuose.
Galima išsisukti zvakutes (vamzdinio raktelio reikės) ir pažiūrėti ar visos
balkšvais galiukais, jei kuri juoda pasitepalavusi arba juodai apkemsėjusi,
panašu kad tame cilindriuke prastai dega