Visai neseniai turejau problemele su panasiu gena. Per tuos tris laidus kompas valdo generatoriaus itampa, priklausomai nuo to kiek sroves imtuvu tu ijungei ir kiek reikia krauti akumuliatoriu. Panasu, kad gena pas tave geras, nes ir krauna ir valdosi ta itampa, o atjungus ta fishke tikrai tiek ir turi buti. Problema greiciausiai bus tame, kad arba tu matuoji tik ka uzvedes masina arba akumuliatoriui jau paskutinioji diena isauso. Tuomet kai tik uzvedi masina kompas duoda daugiau itampos tam, kad pakrautu akuma kiek imanoma greiciau, paskui kompas ta itampa reguliuoja priklausomai nuo to kiek elektros suvartoja sviesos, sildytuvai, valytuvai ir t.t. Itampa neturetu kilti daugiau nei 16, nes tai nieko gero nezada ir akumuliatoriui ir kitiems elektros prietaisams. Labai grieztai draudziama leisgyvius akumus krauti ant tokios masinos ja uzvedus. Nes tuomet akumas srebia labai daug sroves, o masinos kompas kelia itampa ir itampa gali pakilti iki 18 V. Jei tavo akumas jau prie mirties, tai ir yra vienintelis paaiskinimas tokiam itampos didejimui. "arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message news:hn8dve$plk$1@trimpas.omnitel.net... > sveiki, protingieji kurmiai! > pradejo duoti itampa suoliais generatorius iki 16.5-17v , atjungus tokia > 3-u kontaktu fishke nuo generatoriaus - itampa > gana stabili 13.4-13.6 - kaip ir krauna akumuliatoriu (na bent nesodina) , > anksciau su fishke budavo apie 14.7 regis . > > kame saknys - > 1. generatoriaus suzadinimo elektronika > 2. kontaktai tarkim fishkeje > 3. kompas > > ir kas ten per signalai vaiksto per tuos 3 laidus > > >