Tema: Re: mondeo MK1parduodu
Autorius: saulius74901
Data: 2010-03-08 20:31:29
Tvarkiau VLN pries Akropoli servise, turiu ten pazystama vadybininka, ten
pas ji vaikinukas is eiles jau keliems mondeo keite sankabas. Po mano mondeo
ardymo sake pyyyyypt ant tu mondeo, bet vadybininkas juokavo, kad cia tik
dabar taip. Krize prispaus ir vel imsis. Darbo begale, kas pamato sako be
500 uz darba ne krust, o sis vaikinukas pasitenkino 300. Aisku + detaliu
kaina. As dejau vokiskas detales + tepalas dezej + dar rodos kazkas suluzo
atsukinejant. Viso 800 atsejo. Jei desi kinietiskas detales, gal ir
sutaupysi koki 100 Lt.