Tema: Re: Mondeo mk3
Autorius: Vaidis OK
Data: 2009-09-15 20:05:13
taip taip, yra toks mistinis kodas "EGR" (Exhaust gas recirculation).
man katik toyotai 1.4d ieskojo bedos (nevienodos apsukos ir t.t.), tai
issiaiskino kad "EGR kanalai buvo uzsikimse". pravale ir dabar viskas OK su
apsukom, atrodo netgi maziau dumyja. bus matyt, gal tuo paciu ir kuro
sanaudos sumazes (buvo vidutiniskai apie ~6.3l/100km)
--
Vaidis OK
699-47828