Tema: Re: kondiocionerius mk3
Autorius: Jonas
Data: 2009-08-26 12:53:45
o su magnetu tai tokie bajeriai:
pasiziurek ar tikrai nepritraukia tada kai ateina itampa i fiske
pas mane buvo kad nepritrauke o itampa atejo tad .....ten padyla , atsiranda
didesnis tarpas ir neuztenka jegos pritraukimui. tokiu atveju ardosi tas
skyvas, ir nusiima viena ar pora plonyciu saibeliu (poverzliu), taip
sumazinamas tarpelis. Tai numatyta gamintojo