Tema: Re: Del 2001 m . Ford mondeo difuzoriaus
Autorius: Jonas R
Data: 2009-03-10 09:17:35
ijungus kondicijonieriu niekas nesisuka, bet gal baigesi feonas, nes
kondiske pries du metus pildyta. pabandziau paziuret ar yra slegis kur yra
uzpildymo ventilis, tai nuspaudus ji matosi kad yra duju, tik neaisku ar
tinkamas spaudimas kad kondiske veiktu. Viskas prasidejo nuo to kad
temperaturos sildymo masinoje nesamoninga, pastoviai pucia karsta ora, nors
nustatyta kad pustu zemos temperaturos ora, tai ir mastau kas cia kur
atsitike,  kas cia kur neveikia.
difuzoriu pakeiciau kitu is sroto, nes taas garsiai ir labai baisiai
veikdavo, bet deja naujas taip pat nesisuka:))
reiks gal elektrikams kokiems nuvezt ar ka..