Tema: Re: 95 MONDEO gal tai yra liga?:)
Autorius: Tadas
Data: 2009-02-21 20:58:32
Idomiai... Daugiau nelabai ką yra kaltinti galinėj pakaboj išskyrus atraminę
guma, kurią taip paprastai neapžiūrėsi. Reiktų imti lauk, tik klausimas ar
verta t.y. ar tikrai ji yra triukšmo šaltinis.
Beje su Mondeo to neteko patirt, bet Audi trūkus spyruoklės vijai garsas
būdavo, ir visai normalus...
O gal duslintuvą laikanti guma kokia nusimovė? Bandau spėliot...
Vistik palįsk po apačią ir paklibint visas svirtis, jų gumines įvores ir
t.t. Kažkas juk turi bildėti :)