Tema: Re: Patarimo del Mondeo
Autorius: Saulius74901
Data: 2009-02-11 10:01:59
O gudrus zmones tuos purkstukus su tais paciais kodais priraso kompui is
naujo (tipo naujus purkstukus idejo) ir ne masina, o lektuvas gaunasi.
Be to pas mane vieno purkstuko kodas ir kodas esantis masinos kompe
nesutapo, tai net viena skaiciu pakeitus girdetis buvo, kad variklis
stabiliau dirbt pradejo.