hmmm....nu jo. Kartais per aukshtos laisvos. Kai susinormalizuoja - akivaizdzhiai per stipriai reaguoja i apkrova (vairo pasukimas, shviesos). Kartais i jungus degima nei ish shio nei ish to isijungia ventiliatorius. O kartais uzhgesta vazhiuojant 100km/h....... diagnostika sako 157 Mass air flow (MAF) sensor - voltage low 158 Mass air flow (MAF) sensor - voltage high 211 Profile ignition pick-up (PIP) signal Negali but, kad pats kompas lenkinejasi? O shiaip tai kai pradejom kapstytis.....aplenkus ble laika ta monde su savo engine management..... -- Dainius "Ginthus" <pasakysiu@kaiprireiks.lt> wrote in message news:glu96i$bsc$1@trimpas.omnitel.net... > cia kaip ir liga mondese. daugumoj panasios problemos atsiranda. lyg ir kazkas susije su oro srauto matuokle ir kuro misiniu. > pas mane duja, tai tos problemos dar labiau komplikuotos. priklausomai nuo oro ir menulio fazes arba peraukstos apsukos arba uzgesineja ant laisvo. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:glt3j4$hkt$1@trimpas.omnitel.net... >> vazhiuojant ble. Ir apsukas laisvas prastai laiko. Gal kam buvo kazhkas panashaus? >> >> -- >> Dainius >> >>