Tema: Re: monde MKI uzhgesineja
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-01-30 10:14:28
hmmm....nu jo. Kartais per aukshtos laisvos. Kai susinormalizuoja - akivaizdzhiai per stipriai reaguoja i apkrova (vairo pasukimas, shviesos). Kartais i jungus degima nei ish shio nei ish to isijungia ventiliatorius. O kartais uzhgesta vazhiuojant 100km/h.......

diagnostika sako

157    Mass air flow (MAF) sensor - voltage low
158    Mass air flow (MAF) sensor - voltage high
211    Profile ignition pick-up (PIP) signal

Negali but, kad pats kompas lenkinejasi?

O shiaip tai kai pradejom kapstytis.....aplenkus ble laika ta monde su savo engine management.....

--
Dainius