Tema: Re: Comm: E61, 2006.03. juodas
Autorius: Darenas
Data: 2016-08-10 10:42:53
kazka masai biciuli, bliamba po taves tik masinos negenda turbut.
Taip sutvarkytos modelio ligos:
bagazines laidai, dezes karteris ir tepalai, kardano guma, skyvas,
generatorius, rasos daviklis. Viskas nauja orginalu ir ne garazuose keista.
Kai tu 1 diena per savaite dirbi tai tau niekas negenda.  :)
Tau bile shuda pamalt, jeigu taip dirbtum bliam...

Darenas