Tema: Re: Draudimo bendrove (kasko ir civiline) - Nordicia?
Autorius: chikirap
Data: 2009-04-09 15:32:51
daba tiksliai nepamenu, bet po pirmo pokalbio numete apie 10 proc, antra
karta paskambinau ir pasakiau kad galiu kreiptis i brokeri ir kad jis gautu
is jusu kaina, bet gal davai tiesiai snekam , nepaliekam tarpininkui komiso.
tas zodis jiems buvo argumentas ir numete dar kazkas apie 5 proc
--
E90, ex E46, ex E36, ex E30