Noreti zinoma gali. Bet tai tada px tas 550. Fainiau noreti yra McLaren F1 Jaegermeister "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message news:gr7dtr$orc$1@trimpas.omnitel.net... > pyzdec, tai jeigu sanaudos nepochui tai tipo negali noreti sau 545/550.Man > tai sanaudos is principo pochui, nes nemoku uz benza, bet tai nereiskia > kad jeigu perki auto su galingu varikliu sanaudos tau dzin, kitaip kalbant > 545/550 bus vidurkis sanaudu koks 14/15 litru, o pas m5 bus kokiu 20litru, > tai fik znajet ar cia tipo visai pochui turetu buti, nes pasiskaiciuok per > metus prie mano ridos grubiai apie 30kkm, tai skirtumas tikrai zenklus > bus. > -- > BMW 330Ci M paket > "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message > news:gr78m8$kdk$1@trimpas.omnitel.net... >> tai jeigu tau sanaudos ne px kodel tu cia svaigsti apie visokius 550?? >> >> >> >> Jaegermeister >> >> >> >> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >> news:gr77fk$j8j$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai px, bet su tom paciom sanaudom daugiau performenso gauni.Taip >>> mastant nx isviso tada dyzelius gamina, gamini ten 550i ir px, vistiek >>> gi sanaudos px. >>> -- >>> BMW 330Ci M paket >>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>> news:gr73mo$fim$1@trimpas.omnitel.net... >>>>o tai ne px tos sanaudos ? >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>> news:gr70o9$cq8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> man atrodo tuom pat kad vietoj 333ag yra 367ag ir tas skirtumas yra >>>>> juntamas, o sanaudos 550 lygios gal net mazesnes nei pas 545i.Va tuom >>>>> manau. >>>>> -- >>>>> BMW 330Ci M paket >>>>> "ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message >>>>> news:gr6s94$9b5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> dickis atsimenu kep rase, sake, kad 550i geriau. A kuom, as ti nzn. >>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:gr5not$ku4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>O sitie ar verti demesio? Ten berods tik apie 340aj ? Ar as ne ta >>>>>>>spec ziurejau? >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> > >