On Fri, 03 Apr 2009 23:28:36 +0300, Dainiushas wrote: > shitais, gal shvesto vandens ish tevishkes atsiust? O tai panashu, kad > karma sugedo... Mano karma yra senai puikiai zinomas fenomenas, ce nieko naujo :) > btw, kaip ans trukimas pasireishke, jei su antifrizu nesusije? Surinko. Prasivaziavo. Pamate kad variklio isoren pro kazkur sunkiasi tepalas. Pamane kad papuole brokuota tarpine. Dar karta nukele galva, pakeite tarpine, sudejo, vistiek sunkiasi. Kol variklis saltas - nieko nesimato. Tik susyla, pradeda laset. Tada pasieme boroskopa jau emesi ziuret atidziau ir 6 cilindro isiurbimo kanale rado mineta itrukima su kabanciais tepalo laseliais. Dave ir man paciam pasiziuret savo akim :) Galiu tik itart, kad jis ten buvo jau kuri laika, greiciausiai nuo pat naujumo. Ir po truputi augo. Kazkaip pastebejau, kad toliau pasivezinus autostrada suvalgydavo kazkiek tepalo. Galvojau kad nieko stebuklingo, gi prie 140 ten jau netoli 4krpm, tai gal ir normalu kad ima truputi valgyti tepala. Kadangi trukis isiurbimo kanale, tai nieko ir nesimate, viskas tiesiog sudegdavo. Nukelus/uzdejus galva itrukimas matyt dar paaugo ir islipo i isore. Zodziu arba virinti (kas rizikinga ir speju nepigu) arba pirkti nauja galva. Radau cia tokia eajui nedaug vartota nuo M52 E36, tipo tinkama double vanos ir konkreciai mano varikliui. Anot bmwinfo iki 2001/10 lyg ir tos pacios ejo. Bet ar tikrai tiks neaisku, tame paciame bmwinfo mano masinai rodo 4 skirtingus vnt. 2vnt su paprasta tarpine ir 2 vnt su metaline. Maniske - metaline. Gal kas turi patirties ir zino galvu tarpusavio suderinimo plonybes? -- In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs, but he did not eated dem.