Tema: Re: rida - kaina
Autorius: Igaliotinis
Data: 2009-03-30 12:34:37
kai isigysi e39, tai galesi palygint vaziuokliu kainas e34 vs e39.
o shiaip tai jo, tu kai prisiperki lediniu e28, e34 lavonu, tai ner ko
noret, kad vaziuokles butu naujos. viskas ten buna damushta iki negalejimo.
taigi remonto kaina daznai kelis virshija tavo sumoketa suma uz visa
automasina!

--

There's no place like 127.0.0.1