Tema: Re: r18 su zieminem
Autorius: spakainas
Data: 2015-06-08 10:26:44
O tai ble, xdraivui nevienonos turi eit priekis/galas?
Kauno gatvėm nepereboras tau tie vežimo tekiniai? Tipo mažesni negražu
ar čia kaip?
Aš savo pajimajui neapsisprendžiu ar žiemai tik padangas 18 imt, ar
geriau latrunkius 17... Gražūs blemba tie mano 135, tik baisu žiemą kad
nudaužysiu, tai dilema dabar.