Tema: Re: Castrol (atsargiai: KB!)
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-03-23 09:45:56
neįsivaizduoju. Jei jis ir taip dirba puikiai, kaip jis ten dar kitaip
gali dirbt? Pasatas pvz beveik viską nuvažiavęs su Mogul 5w40, dirba
kaip priklauso, prie -28C vedasi be problemų, buvau kažkada nuėmęs
galvos dangtelį - viskas švaru kaip nauja. Tai kokia prasmė permokėt su
nemaža tikimybę užsiraut ant apskritai bile ko?