Tema: Re: Bliupup telefoninė įranga į E90
Autorius: Igaliotinis
Data: 2015-02-25 17:19:00
Dension idet bus pigiau ir daugiau navarotu, bet cia kalba apie BT buvo, ne
apie usb. Tai gaovis biski oftopiks.

Lenkiski dpf tai varguoliams, kurie uz paskutinius savo miela zirgeli
nupirko :D As kadangi neturiu auto su dpf tai man px, o klientai ko nori ta
gauna.

Siaip zjb tie lenkiski, kainos nuo 350eu, tik nelaiko 200kkm. O ka reiskia
lenkiskas orginalus?