Tema: Re: e46/e91
Autorius: Kenis
Data: 2014-07-25 14:25:41
nu tai pirkau uz 8,4k (kas dar irgi eiliniam autopliusiniam lietuviui
brangu), dabar jau atsistojo beveik 12k, normali tokio lygio butu minimum
tiek kainavus ir vis tiek butu reikeje kazkiek ikist parsivarius, taip kad
neskaitau, kad kazka labai pralosiau, tik nervu, bet tai kol plaukai zyla o
neslenka, tol nepergyvenu :D

"Igaliotinis"  parašė naujienų news:lqqtd2$t38$1@trimpas.omnitel.net...

nu, butum pirkes uz vokiska kaina butu nereikeje sitiek pistis ir dar finale
butum sutaupes ant gero baliaus