Tema: Re: E46 automatas
Autorius: Uredija
Data: 2014-07-16 09:28:37
Nu kai is vietos uzmini gaza tos pavaros D rezimu pas mane persijungia apie
4500 apsuku, o S rezime irgi kazkur apie 5000 tai kame cia skirtumas? Gal
masinos kompas uzmynus gaza iki dugno supranta kad sportas prasidejo ir
automatiskai pereina i ta rezima?

"Pjero"  parašė naujienų news:lq52mv$5rb$1@trimpas.omnitel.net...

ant Sport bėgiai persijungia prie aukštesnių apsukų