Tema: Re: E39 dyzelio pirkimas
Autorius: Aladdin
Data: 2014-06-27 07:36:55
O kur tiksliau jei stiklas? Nes visus dangcius apziurejau - beveik jokiu rudziu. Gal tik dangcio
viduryje is sonu vos vos. Zodziu kur akis prieina - niekur rudziu nemaciau, gal kur neprieina ir
yra. Bet labai gerai atsimenu baisias istorijas apie perpuvusius pasatus, kazkada man kazkas
pasakodavo:) Bet is esmes E39 pasirinkimas matyt todel - kad jau pragyventa koks 15 metu su BMW,
tiek mano, tiek tevu - matyt iaugo i krauja:)