Tema: Re: HELP!!! kiaules lempos blogai sviecia
Autorius: estas
Data: 2013-12-05 16:02:17
Lemputes kitaiskos naujos, tikrai neblogai sviecia. Kai pries 2 m variau,
tenpat virsuliskese, su senom nekitaiskom, praleido, ne zodzio nesake, nors
sviete tikrai prasciau nei dabar.

"Darenas"  wrote in message news:l7pto3$sqn$1@trimpas.omnitel.net...

Gal lemputes kitaiskos ir dar pasene? Arba nekitaiskos pasene lemputes? Kiek
metu nekeistos.
Toliau reflektoriai.

Darenas