Tema: Re: ATF tepalo keitimas
Autorius: Igaliotinis
Data: 2013-12-03 12:48:12
Nu atsiverciau ista-d, nera apie joki keitima nieko parasyta nei prie e70,
nei prie f10. Yra tik apie dapylima dezes remonto atveju ir pan.

Toliau kitas dalykas, ka sako zf apie tepala ish krastos ? Tingiu skaityt :)
Del orginalo tai nu jau ne 1993 metai, nereiktu aliejaus is turgaus pirkt ir
bus OK.

Del apklausos ir tavo minties "dazniausia keicia tepalus kai jau tepalu
keitimu nieko neisgelbesi.
"
Tai yra bimmerforume apklausa ir labai jau ten konkreciai suformuoti
punktai, kazint ar ten visi tokie kaip lt :)
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?494219-Collecting-Statistics-on-BMW-auto-transmission-and-Lifetime-ATF

Bet siaip man px, ash nei forumais nei pasakom tikiu. Bet va jus tai kitais
briedais ish forumu tikit, o apie dezes jau netikit kazkodel... :(

Kame problema ? Tulsas siurbimui kainuoja 190lt-xxxxxlt. Turiu ir ash juos
gal 4. 2 ish ju vakuminiai.