Tema: Re: Patarkit del E46 Compact
Autorius: Igaliotinis
Data: 2013-12-01 19:18:59
> Ieskau tevukui. Apziurejau siandien pora. Domina sitas
> http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-320-2-0-l-kupe-coupe-2002-dyzelinas-3273937.html
O tau negeda bus, kad tevas su tokiu urodu vazines?

> Is pradziu suko bet nesikure jau norejau eiti klausti ka mereikalas ir is
> antro kart uzsivede. Ismete visi kruva suodziu ir pastebejau kad turbina
> kaukia. Pats turiu E46 330d tai tokio garso niekad negirdejas. Kitam
kas tas reiskia turbina kaukia ? ish kur zinai kad turbina, jei nesi dar to
garso girdejes?

> apziuretam irgi tas pats. Buvau pasiimes kompa su INPA Tai klaidu jokiu
> kaip ir ner tik varikliui visos zvakes nedirba ir gal blokas pakaitinimo.
> Ka dar
tai yr klaidu ar ner?

> pastbejau kad lygtais kartais AC apiputimas pulsuoja, sulauzyta spynele
> kuro uzpylimo danktelio ir ranktas neatrakina nei duru nei bagazines.
> Radau verzle besimetancia ant amartizatoriaus tvirtinimo... Siaip +-
> tvarkingas ar tokia rida gali buti nezinau :)
tvarkingas su sulauzytom spynom,  neveikainciais raktais, prasuktom
spynelem, nusukiotais mortikais. nujo.. tikrai tvarkingas

> Ka dar patartumet apie E46 Compact? Ar turi jie kokiu specifiniu problemu?

turi viena specifine - compact.