Tema: Re: insaid.lt nebeveikia?
Autorius: Nerijus///M
Data: 2013-11-27 09:42:26
Ka reiskia kosmine kaina?, detales koks kodas?, kieno vardu pirkai?Kazka cia
lesi smegenis, mano kruva draugeliu perka per juos ir jei pasakai kad oem
reikia, oem ir buna, jei nori pigiau nei oem tai tada buna alternatyvos, o
jei pagaminta ispanijoje tai nereiskia kad ne OEM jeigu ka., as krastoje esu
pirkes daliu oem kur pagaminta Rusijoje, tai irgi ne oem reiskia?:), BMW X6
ir X5 pagaminti visi USA imtinai, tai reiskia kad jie ne BMW?:)))))
-- BMW ///M3

"Pjero"  wrote in message news:l6v8cv$qu7$1@trimpas.omnitel.net...

jie apipisinėja kad tipo originalios
pirkau kaladėles oem

atvežė paprastas ispaniškas už kosmosinę kainą
x2 brangiau nei būčiau pardėj paėmęs

mol OEM