Tema: Re: Rail pressure klaida
Autorius: Igaliotinis
Data: 2013-09-13 20:26:26
Taijomajo, kas per meistras? Jei klaida nieko nesako, tai ziuri i
parametrus, jei ir ten viskas +/- ok tai bent i live data tada jau mestelt
aki reik. Turi ir istos, disai tas funkcijas ir viskas ten matosi gerai ir
labai puikiai. Noro tik reik ir siektiek laiko, daugiau nei 5-10 minuciu.
Beto dilerines programos pasiulo plana kaip tikrint.