Tema: Re: DPF
Autorius: Arnas
Data: 2013-09-12 14:40:14
skirtumas prasideda nuo 3000rpm, 90ag versija prie 3000rpm turi 140nm ir
poto viskas labai stipriai eina zemyn, 115 ag prie 4500 turi 150nm ir aishku
juntamiausias skirtumas nuo 4500rpm. Jei automatas tai gal dar nieko,
kickdowno atveju zenkliai geriau bus, bet jei manualas nzn ar moteriai to
reik :)

"Tomas"  wrote in message news:l0s8e2$ic4$1@trimpas.omnitel.net...

jo, sklende ribojama iki 75% atrodo.

nera prasmes, jei nuo zemesniu nesijaucia.