Tema: Re: Aliuminio profiliuko klijavimas po skarda lauke
Autorius: Drambliukas
Data: 2013-08-25 21:02:16
Zinau kad senas postas bet gal kas perskaitys ir atsakys.
Kodel to profiliuko negalima grezioti ? Kaip tik uz keliu dienu ruosiuosi
tvirtinti. Galvoju pragrezti d3mm skylute ir su storesniu grazteliu padaryt
konusa galvutei ileisti. Tvirtinti ruosiuosi prie lubu per tinka i medines
juodlubes.
Del tu dvipusiu juosteliu kazkaip esu skeptikas, kadangi 14,4W i metra LED
juostele priklijuota prie Al begelio kaista taip iki 40 laipsniu. Bijau, kad
isdzius tie klijai ir nukris viskas.

Kas tvirtinot parasykit savo patirti. Pas mane Al begeliai 2m ilgio. O
tvirtint reikes 2,3m , kampas ir 1,6 metro. Kadangi pagal instrukcija kaip
ir priklauso jungti ne ilgesne kaip 2,5 metru atkarpa - galvoju ties kampu
jas elektriskai sujungti ir storu variniu laidu maitinima paduoti is abieju
krastu ir per viduri. (turiu siaura nepatogu priejima virs juodlubiu).