Tema: Re: Video-->DVD
Autorius: Igaliotinis
Data: 2013-08-06 20:12:56
Hm, pas mane C2Q 9550, 6gb ddr2 ir paprasti SATA 7200rpm hdd. Saltinis -
visokiausiai klipai, dauguma HD. Konteineriai irgi kas papuola po ranka:
vmw, mkv, avi ir pan. CovertXtoDVD uztrunka apie 1-1.5 val, kol 1dvd 4.7gb
padaro. Siaip naudojant profesionalesni softa su reikiamais kodekais manau
galima apsisukt 3x greiciau. pvz avidemux.