Tema: Re: Iki ko dasigyvenom
Autorius: ManXP
Data: 2013-08-01 13:45:20
Nupirktas buvo prie 25K, dabar 68K. Paskutiniu metu labai daug vazineju, ir
kazkaip vis uzsiraunu ant duobiu. Tai pries kelis menesius pakeite kazkokia
smulkmena uz 15 LT, ir tiek ziniu :) O siaip LS'o vaziuokle labai patikima,
kiek skaiciau savininku komentarusa, su mano drozimu bus gerai :)

"Dainiushas"  wrote in message news:ktd2j6$6ku$3@trimpas.omnitel.net...

o kiek nuvažiavai?

Kita vertus, GS/LS važiuoklės laikymas drožiant per duobes nelabai ką
turės bendro su RX'u..... :)