Tema: Re: E90 dyzelis automatas
Autorius: svyt
Data: 2013-07-28 19:26:38
kai pradeda vezt lietuvon geru metu uz pigiai tai buna sudrozti, kai pradeda
vazt moraliskai pasenusius be ridos tai jau bedu nera, taip buvo ir su 2,4
litro dizeliais, paskui visi keike 2,4 tds, kai dabar- pernai ne vienas
pazystamas (keli pazystami taksistai kas dien malasi su jais) paeme jokiu
bedu su jais. ridos, stovio reikia bijot. o 4 cilindrai per mazai dizeliui,
turi but bent 5. Bet negaliu dainiusui nepritart, 4 cilindrai bmw tai
kazkoks nesusipratimas, jie matomai projektuoja ir isbando 6 cilindrus,
paskui nurezia du ir netestave paleidzia gamyba, jie visi kazkoie
neisbaigti, persilpni.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)