nu as nzn koks ten efektas butu su diskeline, bet pravazumas tai nu nerealiai pasikeite i geraja puse, nes rysium kad dabar atodrekis, o pas mane smagusis zvyrkelis iki namo, tai per molius dabar vaziuoja atsiputus, o vat su mamos vietomis tai jau taip ant ribos vaziuojasi, nors ir padangos pas mane gale jau nekokios ir dar plotis 245. "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message news:gqaujs$cm9$1@trimpas.omnitel.net... > na tai pas audiniu dauguma centre ejo torsenas ir pas V8 kai kurias gale. > s2k gale torsena turi. Bet dreifui kiek zhinau geriausiai clutch o > pravazhumui torsenas. > > "FX" <kanka@news.lt> wrote in message > news:gqaopv$2ol$1@trimpas.omnitel.net... >> Vat ir bbs zhino reikia skaityti manual'a... >> >> Zhinau kad gamyklishkai y daug Audiniu buvo detas, Hamery pirma edicija, >> Honda S2000, Mini Cooper S... taip ish tokiu idomesniu zhymesniu... >> >> FX >> >> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >> news:gqaidg$m8o$1@trimpas.omnitel.net... >>>o tai quaife lsd ne torseninis ? ir ka reishkia "pas jy LSD". LSD yra >>>rezultatas kiek suprantu o jis ygyvendinimas per viskoze, clutch, >>>sliekelius. >>> >>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>> news:gqaggn$imv$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Arnai te pas jy LSD o Torsen kiek ash suprantu bishki kitaip veikia... >>>> >>>> FX >>>> >>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >>>> news:gq9sfp$ega$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> ten torsenchegas ane? kaip pojuchiai lyginant su standartiniu >>>>> plokshteliniu lsd? >>>>> >>>>> "Nerijus 330Ci" <nerijaus@namai.lt> wrote in message >>>>> news:gq7l4k$l2b$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> quaife lsd >>>>>> >>>>>> "xyx" <haroldas@centras.tevynej> wrote in message >>>>>> news:gpuivm$1js$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> primink kas per LSD ir kas per DCS (katroks te modelis pas tave, >>>>>>> dabar >>>>>>> veisias) :) >>>>>>> elesde visada gerai :) >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Nerijus 330Ci" <nerijaus@namai.lt> wrote in message >>>>>>> news:gpu08p$fbl$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> pas mane jau 330ci + lsd.:))) >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >>> >> > >