Tema: Re: BMW E36/5 (compact)
Autorius: Ubikas
Data: 2009-03-20 16:21:55
eksplotuoju jau 6ti metai 323ti, laikas jau keisti blin...
nu ka as zinau pas mane viskas gerai su ja, nu kartais pagaudai uzpakali, nu
palange pabarska.
Siaip sena moraliskai masina, ir kazkaip toks jausmas kad sulaukus 12
metuku, tai vienas sudukas sugenda tai kitas, tai trecias....

Na o pries tai turejau trecia su M42. Galiu pasakyti, kad skirtumas jauciasi
tarp tu 30 ag ir 65Nm, bent man asmeniskai pasijaute, kai paemiau 323ti.

A kokios dabar kainos 323ti?