Tema: Re: pliusas benDzui
Autorius: Arnas
Data: 2009-03-17 09:35:17
tai tada perrink viska naujom dalim. Gausis brangiau nei nusipirkt nauja
graba. Kokie davikliai pavarge? crankshaft/camshaft position sensoriai? Man
rods jie arba veikia arba metama klaida. L. zondai? Pas naujesnius
motronicus tikrinamas ne vien ishejimas ish uzh ribu bet ir reagavimo
greitis jei jis neatitinka metama klaida kad zondas tam ir tam banke ageing.
Oro srauto matuokle? nu shitoj vietoj gali but shiek tiek variaciju kuriu
kompas neuzhregistruos. O shiaip tai nebuk toks pedantas, pasikartosiu jei
variklis funkcionuoja normaliai, duoda galia ir eda kuro +- tiek kiek
priklauso kam sukt kiaushus? Ar labai niezhti nagai geras detales keist
naujom, nes va per tiek metu "pavargo" daviklis?