Tema: Re: Dar vienas pliusas benDzui.
Autorius: padugne
Data: 2009-03-16 01:18:14
On Mon, 16 Mar 2009 00:48:01 +0200, xyx wrote:

> mano partniorai per maziau nei savaite klientams masina parveza! :) taip
> kad... tarpine perdet savaite neuztruks...

Turi normaliu partnioru?

Seip esu jau vezes, su tais sudmaliais niekada negali buti tikras ar
atvaziuos kada sutarta ar po savaites.

Po to man reikes ant smugio (=brangiai) susiorganizuot bilieta ir
atostogas. Is anksto pirkt gi negaliu, nes trintukams tralistams
pavelavus nebus kas ta masina pakrauna ant tralo.

Plius negaliu planuot, kad nuemus galva viskas bus ok, t.y. reikia
pasilikt laiko kito variklio paieskom.

Zodziu gal ir padaroma, bet nera taip greita ir paprasta.

--
In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs,
but he did not eated dem.