hmz....nu tai cia jau nebesaugumo sumetimai, o paranoja....nuo to tik gydytis reikia..jei kas nores pavogt, ishmus langa ir ilips i vidu, nieko cia daug neprisaugosi...o ish kitos puses..pats durnas pats kaltas...jei mato, kad akumas seda, tai reikia pasikeist is anksto ir nelaukt paskutines sekundes. "AlphaGSM" <audrius@kovaz.net> wrote in message news:gpgpsn$dba$1@trimpas.omnitel.net... > manau jei raktas kazka atrakintu tai sio posto nebutu > nepagalvojai kad gali but atkabintos visos spynos saugumo sumetimais? > > "triptronikas" <info@delfi.lt> wrote in message > news:gpgn16$aij$1@trimpas.omnitel.net... >>o kam taip sunkiai cia viska daryt? juk akumas pas E39 tai >>bagazineje....ikishi rakteli, atrakini bagazine ir pasikeiti akuma... >> jei akumas (nezinau ar buna) netycia butu priekyje, tuomet atidarai >> bagazine, ishardai bagazines apsvietimo lempute, pajungi nuo sveiko akumo >> plius ir minusa ir atsidaro mashina:) >> >> "AlphaGSM" <audrius@kovaz.net> wrote in message >> news:gpfkel$ac2$1@trimpas.omnitel.net... >>> na tau reik pliusinio lado kad akuma pakraut. >>> variantai >>> 1: jei ner variklio apsaugos kisi ranka is apacios ir sugrabalioji trosa >>> prie kaires lempos. atidarai kapota. >>> 2. keli su domkratu masina lendi ir paimi pliusa nuo starterio >>> >>> "Audrius" <nera@muilo.br> wrote in message >>> news:gpdtge$v31$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sveiki, gal kas zinot kaip atidaryti mineta auto, mirtinai numires >>>> akumuliatorius, spyneles nereaguoja..... >>>> Dekui is anksto >>>> >>> >>> >> > >