Tema: Re: „Service engine soon“
Autorius: Geralt
Data: 2013-05-14 09:18:55
Pavydas bambą griaužia? :P

Kas sakė, kad negenda? Buvo generatoriaus diodų takelis sudegęs, kalades va
pasikeičiau gale, ežys rudenį ar kada ten užpiso...
Vienok kai reikia kažko maisto parduotuvėj - sėdu ne į darbinę, kuri irgi
kieme stovi, o ir parduotuvė per gatvę, bet sėdu į kiaulę ir važiuoju į kitą
miesto galą.
Gal, kad ten "Alynas" yra.... chuj znajit :) Kiaulė su V8 ir mechanika
džiugina kiekvieną dieną.
Ką jūs į tai?

"911"  wrote in message news:kmr9e5$ou8$1@trimpas.omnitel.net...

:D
jo pas keules gerai, net ridos nieks nesuka, paliubomu ten nieko nesimato
jau :D