bet tai su maza rida nupirkt tai nera jau taip ir paprasta net ir uz brangiai. "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message news:kk74rj$ivo$1@trimpas.omnitel.net... > On Thu, 11 Apr 2013 08:33:58 +0300, spakainas wrote: > >> Nu taigi tiGzlei - tas, kas tik sekmadieniais į bažnyčią važinėja >> vistiek perka dyzelinį universalą laivą, vietoj kokio nors smagaus kupė? > > Nevisiem kupe smagu. Yra kam nepatogu isest ir krato. Yra kam darbas kupo > neperka, nes nepriklauso. Yra kas turi shuni. Yra kas daug nevazineja, > bet jei jau vaziuoja tai su seima. Yra firmu kur diktuojami keletas > fixuotu modeliu ir vien zyzeliai. Didzioji dauguma tokiu grabu perkama > ant firmu. Tai beje visiskai nereiskia, kad privaloma dxja vaziuot. > > Fliukylende anot oficialios statistikos ~80% bnv/mini vairuotoju yra virs > 40metu: 30% 4x metu, 25% 5x metu, 26% virs 60 metu. Jei atimtume mini, > tai skaiciai butu dar blogesni. Blogiau turbut tik pas mersa su lexusu. > Nx tiem pirdylom "smagus" kupai? > >> O visgi gryžtam prie esminio klausimo: visgi kaip ten su pardavyklom >> reikalai - visi specialiai prisuka odometrą, kad solidžiau atrodytų, ar >> vistik tikrai nemažai nuvažiuoja? > > Kas tie visi? > Fliukylende gal 40mln automobilu. Tarp ju yra ir tokie kurie vaziuoja > daug. Bet toli grazu net ne dauguma. > >> Na ir pabaigai - tu sakai kad dauguma turinčių didelį dyzelinį >> universalą ištiesų važiuoja mažai (primink, kiek ten - 10k per metus)? O >> aš sakau kad nixuja - važiuoja kur kas daugiau, taip po 30 ir daugiau. >> Ir kuris dabar teisus? ;] > > Kiek pazisti tokiu zyzeliniu grabu turetoju kokiam fliukylende? > > -- > kthxbai.